Avāriju dienests, dispečeri: 29263246
Header grid.
Header grid.

Bill.me preses paziņojums

Autors: Bill.me 
Datums: 28.05.2020 14:09
415 skatījumi
Latvijas IT produkts Bill.me ieņem Eiropas tirgu un ir jau pieejams daudziem Aizkraukles pilsētas SIA Aizkraukles ūdens klientiem. Par inovāciju pielietošanu ikdienā stāsta Bill.me projektu vadītāja Anastasija Barbarova:
​Kas ir Bill.me?

Bill.me ir elektronisko norēķinu vadības platforma. Tas ir mūsdienīgs, integrēts mākoņu tehnoloģijas risinājums, kas atvieglo un uzlabo uzņēmuma un klienta ikdienu. Mūsu mērķis bija izveidot produktu, kas spētu apvienot pakalpojumu sniedzēja un patērētāja vajadzības, piedāvājot ērtu un efektīvu risinājumu. Situācija ar CoVID-19 vīrusa pandēmiju skaidri iezīmēja nepieciešamību pēc attālinātas  pakalpojumu sniegšanas un saziņas. Esam priecīgi, ka mūsu tehnoloģija palīdzēja daudziem cilvēkiem un uzņēmumiem turpināt strādāt un komunicēt šajos izaicinājumu pilnajos laikos.

Kur izmanto Bill.me platformu?

Tehnoloģijas nojauc barjeras un robežas. Mūsu platformu izmanto Latvijā, Igaunijā un Lielbritānijā. Ir uzsākti sadarbības projekti Īrijā, Dienvidamerikas valstīs, Ukrainā.

Starp mūsu partneriem ir nekustamo īpašumu apsaimniekotāji, pilsētu un novadu pašvaldības, komunālo pakalpojumu sniedzēji, izglītības iestādes, autostāvvietas un daudzi citi. Bill.me ir universāls risinājums jebkurai nozarei. Esam lepni, ka mūsu produktu iecienījušas pašvaldības Igaunijā, vienā no e-lietu pasaules līderēm.

Tagad arī daudziem Aizkraukles pilsētas iedzīvotājiem ir pieejama mūsu platforma, jo martā bija uzsākta sadarbība ar SIA “Aizkraukles ūdens”. Sākot ar 2020. martu, saņemt rēķinus elektroniski un apmaksāt tos ir iespējams arī Bill.me platformā.


Kādi ir uzņēmumu galvenie ieguvumi no sadarbības ar Bill.me?

Viena no galvenajām priekšrocībām ir efektīva un funkcionāla norēķinu pārvalde. Pateicoties platformas integrācijai ar uzņēmuma grāmatvedības programmu,  tiek optimizēti un automatizēti tādi procesi, kā rēķinu sagatavošana un piegāde klientiem, samaksas saņemšana un analītika.  Daudzās nozarēs ir svarīga skaitītāju rādījumu savākšana, un Bill.me nodrošina šo iespēju.


Kā Bill.me mobilā lietotne maina pakalpojumu saņemšanas pieredzi?

Esam pieraduši, ka daudzus ikdienas jautājumus var viegli atrisināt savā viedtālrunī. Platformas izstrādes laikā mēs sapratām, ka vairumam Latvijas uzņēmumu izveidot savu mobilo lietotni nav rentabli, jo tas prasa pārāk lielus ieguldījumus. Tāpēc mūsu piedāvātajā risinājumā ir iekļauta mūsu pašu izstrādāta mobila lietotne, kas nodrošina lietotājiem pilnu Bill.me platformas funkcionalitāti un iespējas. Lielākā daļa platformas lietotāju par vienu no ērtākajām priekšrocībām uzskata iespēju iesniegt skaitītāju rādījumus tieši mobilajā lietotnē. 


Sanāk, ka jūsu produkta lietošanas laikā satiekas piegādātāja un patērētāja intereses?

Tieši tā, jo Bill.me ir IT produkts, kas orientēts ne tikai uz organizācijām. Tas ir jauns attiecību veids starp uzņēmumu un klientu, kas ļauj efektīvāk izmantot resursus, palielināt pakalpojuma lietotāja iespējas. Visas platformas iespējas un priekšrocības ir bezmaksas, izņemot rēķinu maksājumus. Ne mazāk svarīgs tiešsaistes platformas izmantošanas aspekts ir dabas resursu aizsardzība, jo, neizmantojot papīra formātu, mēs visi kopā saglabājam mūsu nākotnes kopējo vērtību – dabu.


Kādas priekšrocības Bill.me piedāvā patērētājiem?

Ātra un ērta rēķinu saņemšana un apmaksa, kā arī rēķinu arhīvs. Vairs nav jāmeklē rēķins, nav jāaizpilda maksājuma uzdevums internetbankā. Ar Bill.me – viens klikšķis un rēķins ir apmaksāts. Rēķina precīza summa un numurs tiek sagatavoti automātiski. Apmaksājot rēķinu ar bankas karti Bill.me platformā, komisijas maksa 2% attiecībā pret izrakstīto tā brīža rēķinu tiek uzrādīta pirms maksājuma veikšanas. Daudzi lietotāji ir iecienījuši rēķinu automātiskās apmaksas iespēju, kad rūpes par ikmēneša maksājumu procesu pārņem platforma. 

Vēl viena no iespējām, kas guvusi lielu atzinību lietotāju lokā, ir ziņojumu nosūtīšana un saņemšana. Mēs visi vēlamies ērti un ātri risināt sadzīves jautājumus, lai iegūtu laiku ģimenei un draugiem, saviem hobijiem. Tāpēc tik svarīga ir iespēja ātri sazināties ar apkalpojošo uzņēmumu un atrisināt problēmu. Bill.me gadījumā̄ tas ir paveicams, izmantojot lietotnē iestrādāto komunikāciju bloku.

Visas platformas priekšrocības, izņemot rēķinu apmaksu ir bez maksas. Klients pats var pieņemt lēmumu, kā vēlas apmaksāt savu rēķinu.

Pastāstiet, lūdzu, par Bill.me nākotnes plāniem?

Rēķinu organizators – piemēram, rēķinus no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem var saņemt vienā vietā –> savā personīgajā kabinetā. Jau tagad ir klienti, kuri saņem rēķinus no vairākiem pakalpojumu sniedzējiem savā kabinetā.

Kā arī, nepārtraukta produkta attīstība un darbs vietējos un starptautiskajos tirgos, jo mēs uzskatām, ka esam spējīgi veicināt Latvijas ekonomisko izaugsmi, eksportējot produktu ar augstu pievienoto vērtību.